Els lpsben vlasszunk ki egy neknk tetsz nzetet. n ilyen esetben a Front nzetet favorizlom. A jobb als sarokban lv Min/Max toggle
gomb hasznlatval kinagythatjuk az ppen kijellt ablakot. Tegyk ezt.
A fell lthat toolbaron vlasszuk ki a Shapes funkcit. Itt vonalak rajzolsra nylik lehetsgnk. Ne habozzunk s bkjnk erre
gombra. Ennek segtsgvel rajzoljunk valami hasonlt.
Ha most renderelnnk le a kpet nem ltnnk semmit teht mg messze vagyunk az dvssgtl. Ezrt a kvetkezt tesszk.
Egyesvel kivlasztva a kis villmainkat szpen extrudljuk ket. Ezt a legknnyebben itt tehetjk meg.
A jobb oldalon megjelennek az extrudlshoz tartoz paramterek. Javaslom, hogy a 25-s rtket cskkentsk le pl 0,1-re.
Ezt szpen egyesvel jtsszuk el az sszes villmmal.
(de ha mindet kijelljk egyszerre is elvgezhetjk rajtuk a mdostst.. wSanyi)
Renderelve mg mindig semmi sem ltszdik. Hmmmm. Lesz ebbl egyltaln valami? Tegynk rla hogy legyen.
Tnykedsnk sznhelyt helyezzk ht t a material editorba. Legyen kijellve az sszes villmunk majd nyomjunk egy “m” billentyt.

Hehhh. J kis kp. Els lpsknt pipljuk ki a 2-sided felirat melleti kis ngyzetet. A Self-illumation alattival tegyk ugyanezt. Eltnik a kis szm s kapunk helyette egy fekete kockt. Rkattintva a kvetkez kis ablakocskt kapjuk
.
Itt vlasszunk ki egy a villmoknak sznt szint zls szerint. n srgt javasolnk de lehet ms is.
Harmadik lpsknt
-ra kattintsunk. Ezzel minden kijellt villmunk megkapja a mi ltalunk kijellt szint.
Negyedik (s a material editorban befejez) lpsnkknt tartsuk nyomva ezt
gombot. Folyamatosan tovbb nyomva cssszunk az egyes szmra.

Huhh. Ez is megvan. Zrjuk is be ht a materil editort.
Kattintsunk a Rendering menpontra s vlasszuk az effects ment.

Kattintsunk az add gombra s a felugr kis ablakban jelljk meg a Lens Effests-et majd OK.

Glowot kivlasztjuk s a jobbra mutat kis flecskre klikkelnk. Ezzel mris hozzadtuk a jelenetnkhz a kvnt effektet.
A kpen lthat paramtereket lltsuk be majd rendereljnk egyet perspektivkus nzetbl.
Viva la Max . A kvetkez rszben pedig majd animljuk is ket.