Lzernyalb ksztse
Morphy 2004.08.25. 14:58
A lzer egy szp dolog. Mg elkszteni sem a legnehezebb. Persze nem a val letben, hanem a 3d Studio Max-ban.
Els lps hogy Reseteljk le a Maxot.
Perspektv nzetben hozzunk ltre egy gmbt:
A Segments szmt rdemes nagyobbra emelni, mert a gmbnk akkor rszletesebb lesz. Legyen ez 40.
Csinljunk egy Traget Direct nev lmpt Top nzetben. Ez lesz a lzersugarunk. Ezutn lltsuk be a tulajdonsgait. A Fny erssge legyen 4-es (Multiplier), s a szne piros.
Ha csinlunk egy prbarenderelst, akkor lthatjuk, hogy a fny teljesen beterti a testet. Ezen segthetnk, hogyha a Directional Parameters meznl, belltjuk a Hotspot/Beam rtkt 2,0-ra, s a Falloff/Field-et 4,0-ra. Ezutn a fny mr a lzerhez hasonlan fog kinzni.
s hogy mi hinyzik mg? Ht a Volumetrikus fny. Lpjnk be a Rendering/Envirnoment menbe. Adjunk hozz egy Volume Light-ot.
Ezeket a belltsokat msoljtok le:
Pick Light: Direct 01
Exponential: Bekapcsolva
Density: 20
Max Light: 80
Atten. Mult.:5.0
Noise On: Bekapcsolva
Amount:0.3
Turbulence
Levels: 3.0
Size:20.0
Phase:5.0
Wind Strength:2.0
De ti is nyugodtan prblkozzatok az rtkekkel, htha mg jobb s szebb lzer jn ki belle.
Vgl tegyetek egy fnyforrst (az Omni a legjobb) gy hogy a golyt ltni lehessen.
|